M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg under november 2012

Av Mathilda - 30 november 2012 13:47

Hej alla bloggare idag är det det fredag så idag blir det kyrkan som gäller tyvärr så blir det inte innebandy men sånt är livet jag får ju spela innebandy snart igen :)  Idag så ska jag sova över hos en kompis så jag kommer göra en video där jag vissar packningen :)   Puss & Kram Mappie ♥

       

Av Mathilda - 27 november 2012 16:11


 

Av Mathilda - 27 november 2012 15:07

Hej alla bloggare nu är jag frisk men fortfarande har jag ont på halsen och så   . Men imon blir det studiebesök med klassen på pappas jobb    Aj det är bara gilla lägget! Idag har jag haft på mig min EverlastTröja från Ullared och ett par jeans med kedja från Lager 157 här kommer ungefär det som jag har haft på mig. (För utom klackar skorna). 

   

Av Mathilda - 26 november 2012 08:00

Idag blir det en dag hemma med brosan som också är sjuk.     Jag kommer inte kunna blogga idag eller jag kan men jag orkar inte så ni får väl vänta det kan bli så att jag skriver några inlägg för jag har så tråkigt   

Av Mathilda - 25 november 2012 20:53

Senaste! 

 

Smset: En i kyrkan :)

 

Mobilsamtalet: En i kyrkan :)

 

Dryck: Vatten

 

Gången du grät: Torsdags eller Fredags

 

Sång du lyssande på:  Gangnam Style :)

 

Dina Tre! 

 

FavoritFärger: Rosa, LjusLila & Ljus Grön

 

FavoritPlagg: Har många

 

FavoritÄmnen: Musik, Bild & Slöjd tror jag

 

Har du någonsin!

 

Brytit en Pennan: Många

 

Pussat någon i regnet: Nej

 

Förlorat någon som betydde mycket: Mm..

 

Haft ett seriöst förfållande: Japp

 

I år har du! 

 

Lärt känna en ny vän: Ja många !

 

Skatt så du börjat gråta: Ja många gånger :)

 

Fått reda på att någon har snackat skit om dig: Ja

 

Pussat en kompis: Ja

 

Fått ditt hjärta krossat: Ja

 

Om dig! 

 

Ditt namn: Matilda 

 

Singel/upptagen: Singel

 

Stjärntecken: Tvilling

 

Kille/Tjej: Tjej

 

Ögonfärg: Blå

 

Favoritmat: Lasage (stavning)

 

Favorit killnamn: Vet inte ?

 

Hårfärg: Blond

 

Lång eller Kort: Lång :)

 

Längd: Vet inte riktigt :)

 

Mellannamn: Cristina

 

Höger eller Vänsterhänt: Högerhänt :)  

 

Vet härmade Misslisibell det var ett väldigt bra tips Tack Lisa :) ♥

 

 

 

 

 

 

 

Av Mathilda - 25 november 2012 20:03

Vilken är din favorit frukt? - Oj jag har många olika favoriter 


Vilket är din favorit ämne i skolan? - Musik, Bild & Slöjd tror jag :) 

 

Vad är det värsta som har hänt det året?- Att min kompis dog ut av Cancer :( 

 

Hur ofta sminkar du dig? - Kanske typ en gång i veckan :) 

 

Kan du göra en sminkning?- Ja jag ska det när jag har tid just nu har jag bara tid med att skriva :) 

 

Har du har kille /killar?- Klart jag har haft :) 

 

Gillar du hiphop ?- Nja lyssnar mest på Pop o Andra saker :) 

 

 

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards