M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg under januari 2014

Av Mathilda - 31 januari 2014 22:29

Nu vill jag bara gratta min under bara bebis! Olivia grattis på födelsedag. Hoppas du har haft en awesome dag. Med massa av presenter och tårta och mer. Saknar dig!
Puss & Kram

Av Mathilda - 31 januari 2014 22:27

Idag är/var det fredag. Vi gjorde två prov idag. Först engelska och sist musik. Jag älskar musik så det var ju väldigt enkelt. Sedan var jag på innebandy då var vi bara fyra stycken så det blev en kort träning. Sedan stack vi till kyrkan. Och var där i några timmar. Och sedan har vi haft fredagsmys. Och imorgon ska vi ha match så nu ska jag sov för att vakna pigg.
Puss & kram

Av Mathilda - 30 januari 2014 21:37

Av Mathilda - 30 januari 2014 20:09

Hej.
Såg precis denna bilden. Blev verkligen häpen! Fast de är ju liksom sant men ja.
Puss & Kram

Av Mathilda - 30 januari 2014 07:44

Tröja: ginatricot
Byxor: lager 157
Halsband: fick av min lillebror
Strumpor: converse

Av Mathilda - 29 januari 2014 21:59

Hej, blir inte så många inlägg per dag det blir minst ett inlägg per dag. För att det är väldigt mycket i skolan just nu så det är därför. Denna veckan ska vi ha 4-5 prov. Igår hade vi matteprov. Det fick helt okej inte alls så bra som jag trodde de. 29 av 35. Och imorgon har vi geografi prov. Och på fredag musik och engelska prov. Ja idag åkte vi skridskor på gympan. Sjukt kul. Och sedan åkte vi pulka i kyrkan. Men nu måste jag sova :)
Puss & Kram

Av Mathilda - 28 januari 2014 21:59

Asså! I julklapp fick jag mitt älskade eos! Jag hade velat ha de så sjukt länge och sedan fick jag de av min bästa kompis. Jag hade den alltid med till skolan i min ficka. Och fickan var knäppt. Och nu är det någon som har varit och rotat i mina fickor och tagit den! Är så sjukt arg! Eos är inte direkt billiga heller! Och det är inte första gång. Innan på fredagar kunde man köpa godis i våran klass. Då var det bara godis. Asså nu är jag på riktig rädd! Och arg! Så trött på såna som vill förstöra!
Puss & Kram

Av Mathilda - 27 januari 2014 21:39

Hej!
Idag var de måndag. Nähä de säger du! Nej men det var nästan en helt vanlig måndag. Idag. Hade vi också nationella proven. Var riktigt nervös. Efter som förra veckan fick man vet vad man skulle göra och tänka på så ja det var lite jobbigt i början men sedan gick de bra. Först skulle man göra en redogörelse för vi hade delproven A. Tala. Så då fick man skriv en berättelse som kanske hade hänt eller fantasi. Och sedan skulle man så och berätta den i en lite grupp. Då fick man bara ha stödord. Och man skulle titta upp hela tiden och inte prata för fort. Allt gick jätte bra. Jag pratade lite för fort men men. Jag låg på B-C nivån :) sedan var jag med emelie vi tog lite bilder och så. Några kanske kommer imorgon eller så kommer de till någon bild. Sist hade jag utvecklingsamtal. Det gick också jättebra. Godnatt!
Puss & Kram

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards