M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg under november 2013

Av Mathilda - 30 november 2013 22:52

Av Mathilda - 30 november 2013 20:47

Av Mathilda - 30 november 2013 16:50

Ursäkta min sång röst.. 

förlåt för dålig video och dåligt filmat...
 

Av Mathilda - 29 november 2013 20:58

Imorgon har jag tänkta att lägga upp en video där jag sjunger.. Ja jag vet att jag inte kan sjunga eller spela piano så ni kan redan få veta de nu! Men jag har tänkt att var modig. Vill inte ha hat för de snälla!
Puss & Kram

Av Mathilda - 29 november 2013 15:29

Av Mathilda - 28 november 2013 21:36

Förlåt för dålig uppdatering!
Men jag går i sexan det är sjukt mycket. Jag kommer få betyg om en månad eller sisådär 14 dagar till och med! Denna veckan har vi haft 7 prov eller snart 7 prov jag har två prov imorgon! För mig är det riktigt mycket med 7 prov plus vanliga läxor som tex matte läxa . Det är sjukt mycket. Innan i femman var man hur spänd som helst när man fick veta att man skulle ha prov. Man pluggade hir många dagar som helst innan. Jag hinner inte göra det längre. Vi massor av oförberedd prov. Som är sjukt svåra! Nu när man får ett prov framför sig är det liksom " jaha ett prov till hade vi inte 2 prov igår" mitt huvud sprängs. Jag får inte sova ut. Inte ens på helgerna. För då ska jag sova över och spela match tidigt. Det är för mycket! Jag är bara 12! 7 prov i veckan. Den nya läroplanen är så sjukt dålig! Att de för väntar sig så har mycket av en 12 åring. Till och med mina föräldrar säger att de är för mycket. Skriv i kommentarerna om ni också har sjukt många prov i veckan och går i sexan.
Puss & Kram

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards