M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg under februari 2013

Av Mathilda - 26 februari 2013 18:30

Hej allihopa:) nu har man blivit sjuk igen :/ Men snart ska jag göra en liten look of Today:) och sen när jag blir frisk ska jag gör göra en video där jag prata om mitt sportlov och om lägret som jag va på :)
Puss & Kram

Av Mathilda - 21 februari 2013 15:24

Hej förlåt att jag inte ha lagt upp något här på bloggen på ett tag och det är detsamma med youtubekanalen. Har inte haft tid det har varit jätte mycket nu till och med på sportlovet kommer inte kunna blogga och youtube på 4 fyra dagar :(

Av Mathilda - 21 februari 2013 15:24

Hej förlåt att jag inte ha lagt upp något här på bloggen på ett tag och det är detsamma med youtubekanalen. Har inte haft tid det har varit jätte mycket nu till och med på sportlovet kommer inte kunna blogga och youtube på 4 fyra dagar :(

Av Mathilda - 4 februari 2013 17:58

Hej alla sötisar ♥ 

Nu har jag tänkt att berätta hur ni kan typ prata med mig och så :) 

Kik : Missmappie    

Skype : MissMappie ♥  

Ruzzle : Missmappie 

Vill inte berätta mer för vill har lite privat :) 

 

 

Puss & Kram 

Av Mathilda - 4 februari 2013 17:58

Hej alla sötisar ♥ 

Nu har jag tänkt att berätta hur ni kan typ prata med mig och så :) 

Kik : Missmappie    

Skype : MissMappie ♥  

Ruzzle : Missmappie 

Vill inte berätta mer för vill har lite privat :) 

 

 

Puss & Kram 

Av Mathilda - 2 februari 2013 21:53

Hej på er alla !
Nu har jag precis kollat på melodifestivalen :) och nu ska jag sitta och chilla och titta på lite videos och filmer. Idag har jag delat ut reklam och fixat mitt rum. Imorgon ska jag spela innebandy och sen ska jag kanske gå på stan med en kompis som heter Mimmi.
Puss & kram

Av Mathilda - 2 februari 2013 21:53

Hej på er alla !
Nu har jag precis kollat på melodifestivalen :) och nu ska jag sitta och chilla och titta på lite videos och filmer. Idag har jag delat ut reklam och fixat mitt rum. Imorgon ska jag spela innebandy och sen ska jag kanske gå på stan med en kompis som heter Mimmi.
Puss & kram

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards