M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg under mars 2013

Av Mathilda - 31 mars 2013 13:59

Av Mathilda - 27 mars 2013 11:13

Av Mathilda - 27 mars 2013 10:37

Hej ♥ 

 

Nu har jag haft påsklov i nästan 4 dagar så sjukt skönt bara älskar lov! 

Men jag saknar ju alla andra i klassen men ändå :) 

 

Puss & Kram :) ♥  

Av Mathilda - 27 mars 2013 09:52

Vem ! 

 

Vem är i rummet med dig nu?- Min storebror 

Vem önskar du var med nu?- Jag vet inte 

Vem fick du senast sms av?- En i kyrkan 

Vem ska du träffa idag?- Ingen 

Vem ringde du senast?- Hem 

Vem saknar du?- Många 

 

Vad ! 

 

Vad åt du senast?-   Frukost ( macka ) 

Vad har du på dig just nu?-   Jag har på mig one piece 

Vad hör du just nu?-   MTV Brand new chart 

Vad har du på fötterna?-   Inget 

Vad hade du för sjukdom senast?-   Förskyld 

Vad stod det i ditt senaste mottagna sms?-   "Tack, vill gärna hänga med dig!!" 

Vad brukar du göra när du har tråkigt?-   då gör jag en video till YT  

Vad gjorde du vid den här tiden för två år sedan?-   Vet inte xD 

 

Var! 

 

Vart går din drömresa?-   Usa tror jag även fast jag har varit där :) 

Var är din mobil? -   brevid mig  

Var har du köp den tröjan du har på dig?-  På HM( har en tröja under one piece) 

Var handlar du mest? - Olika 

Var är din mamma just nu? - Jobbar 

 

Har!

 

Har du några piercingar? Vart? - I öronen

Har du något stort ärr? - Nej men jag har små

Har du varit kär på riktig?- Vet inte Nja Kanske

Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja 

Har du allt du önskar dig? - Ja 

 

Hur! 

 

Hur är det i skolan? - Bara Bra 

Hur ser du ut?- ?? 

Hur svarar du i telefonen? - " Hej det är Mathilda " 

 

Är! 

 

Är du nöjd med ditt utseende? - Ja det är jag 

Är du singel? - Japp 

Är du kort? - Nej 

Är du åksjuk? - Nja lite ibland 

Är du helsvensk? - Nej 

Är du allergisk mot något? - Ja pollen 

Är du bra i skolan? - Ja 

 

Skulle! 

 

Skulle du vilja var känd? - Ja 

Skulle du vilja tatuera dig? - Kanske en liten 

Skulle du kunna pierca dig? - Vet inte 

Skulle du kunna adoptera? - Ifall jag måste så skulle jag det 

Skulle du vilja ha ett förhållande nu? - Kanske det Kanske   

 

 

 

 

Av Mathilda - 19 mars 2013 21:56

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards