M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg under juli 2014

Av Mathilda - 29 juli 2014 10:28

Hej på er! 

Idag åker jag på ännu ett till läger! Det är typ samma läger som jag var på i början på sommarlovet bara att detta är från de som slutar 6:an och upp till gymnasiet så jag är riktigt taggad! 

Jag kommer nog blogga lite på kvällarna eftersom nu får man ha med sig mobilen! 

Jag åker ikväll och kommer hem på söndag! Så det blir inga videos men det kommer typ inlägg om dagen! Men ni får ha det så bra! 

Puss & Kram  

Av Mathilda - 28 juli 2014 19:01

Hej på er!
Idag tänkte jag göra en review på detta pudret och foundation från sleek!
Foundationen va som jag redan visste va för lite för mörkt men det funkade för min kind just nu men i vinter får det bli ett bronzer!
Pudret trodde jag skulle ge mer färg men det var mer transparent vilken var bra det också då kan man ha det både på sommaren och vinter :)
Jag tyckte båda produkterna va jättebra så jag tipsar verkligen om de!
Ha det bra!
Puss & Kram

Av Mathilda - 27 juli 2014 22:25

Av Mathilda - 26 juli 2014 21:08

Jag har inte bloggat något eftersom det har åskat typ hela dagen och därför har vi haft internetet nere! Så ja men då åskande verkligen sjukt mycket här gjorde det de hos er?
Men nu är det över och för typ en timme sedan tog vi en tur till golfbanan och sköt lite o putade bollar så det var sjukt kul.
Puss & Kram

Av Mathilda - 25 juli 2014 21:12

Tjenare!
Idag var jag som ni läste i förra inlägget på Halmstads äventyrsland! Jag tyckte faktiskt inte det va så roligt det fanns inte så jättemycket det var mer för mindre barn! Det fanns en rolig karusell o sedan det stora vattenrutschbanorna! Av mig får det 2/5 poäng!
Sedan svängde vi förbi Ullared!
Men vi gick bara snabbt igenom det imorgon kommer Haul! Tror jag :)
Men ja det var min dag!
Ha det bra!
Puss & Kram

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards