M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg under oktober 2013

Av Mathilda - 31 oktober 2013 11:19

Av Mathilda - 27 oktober 2013 22:41

Idag var vi och shoppade igen. Egentligen så skulle det inte bli en shopping resa men vi har varit och shoppat varje dag! Och imorgon ska vi göra det igen för vi ska till primark igen. Vi var där idag men mina bröder var med och de tyckte inte det var så kul så mamma och jag ska gå och shoppa där imon. Vi har varit inne i många affär! Vi skulle leta jeans men ingen passar alla förstora i midjan! Så vi köper i Sverige på lager 157 de passar det är de ändå. Men sen skulle jag ha en plånbok jag har hittat många men jag har inga pengar och då har mamma sagt att hon kan betala allt denna resan. Men alla plånboker är jätte dyra! Det kosta ungefär 19.99 euro och det är ungefär 200 kr för en plånbok! Den billigaste som vi har hittat kostar 12,99 euro så vi kanske ska köpa en sådan för jag behöver en ny. Men ja vi har varit inne på Gant, Zara, pull and bear tror jag den hete, mango, baslika som jag kalla den affären, och massor mer men jag har bara köpt 5 saker hittills men det får ni se när jag kommer hem!
Puss & Kram

Av Mathilda - 26 oktober 2013 22:30

Hej allihopa!
Vi har internet i våran lägenhet så jag kan göra inlägg ibland men idag var vi i centrum och shoppade lite och åt. Och solade :) det var ca 22-24 grader idag så det var sjukt skönt. Men det bli en video när jag kommer hem eller ett långt inlägg! Men ja jag var och handlade lite på mango men jag kallar den affären mongo. Men det blir en Haul sen så det får ni inte veta :)
Puss & Kram

Av Mathilda - 24 oktober 2013 13:56

Kolla
Förra
Inlägget
Om
Ni
Vill
Veta
:(
Men
Kul
Ändå
:)
Värme
;)

Av Mathilda - 24 oktober 2013 07:34

Jag kommer åka iväg som jag skrev för några inlägg sen:) Så jag tänkte ta en break från bloggen i ungefär en vecka och sen när jag kommer hem tror jag det blir en Haul och ett lååååångt inlägg :) men ja jag sakna att blogga jätte mycket men jag har inget internet då så det blir lite svårt..
Ha ett bra höstlov om ni får det nästa vecka eller om ni redan har det!
Puss & Kram

Av Mathilda - 24 oktober 2013 07:29

Av Mathilda - 23 oktober 2013 21:09

Idag har det varit en lång dag! Upp tidigt åka till en annan skolan. Cykla tillbaka ha massor lektioner. Sen elevens val. Sen cykla hem. För att sen cykla tillbaka och ha gitarr. Sen cykla hem plugga som attans för elektricitet provet imorgon! Sen en timme senare åka till kyrkan. Vara där i några timmar. Sen duscha och plugga mer och göra en till läxa så ja det är lite fullt upp min pass på onsdagar! Men det är kul! Jag tycker om allt som är på onsdags schemat förutom typ matte och massor av andra lektioner:)
Puss & Kram

Av Mathilda - 23 oktober 2013 14:43

Idag hade jag språk prova på. Vi hade tyska det var sista gången idag. Sen ska jag har spanska hela tiden.
Franska: Tu t'appelles comment?
Je m'appelle Mathilda.
Et toi? J'ai 12 ans. Au revoir!
Spanska:
Hola, Como est'as?
Me llamo Mathilda.
Y t'u, Como te llamas?
Tengo doce anos.
De donde eres?
Tyska:
Hallo!
Ich heibe Mathilda.
Wie heibe du?
Meine lieblingsfarbe ist lila.
Meine lieblingsport ist Hallenbandy

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards