M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg under december 2012

Av Mathilda - 14 december 2012 07:33

Godmorgon alla underbara tittare! ♥ Nu ska jag snart gå till skolan och sen när jag kommer hem blir det lite frågor till och så♥ 

        Hejdå  Puss & Kram Mappie♥    

Av Mathilda - 14 december 2012 06:55

Hej nu kommer några frågor för idag :) ♥ 

Rosa eller Grön? - Rosa ♥ 

Uppsathår eller utsläppt?- Uppsathår :) 

Helg eller skola?- Helg så klart :P 

Hund eller Häst?- Hund ♥ 

Emelie eller Olivia?- Den frågan kan inte jag svara på.. 

Twitter eller FB?- Jag är mer aktiv på FB så jag tar FB :) 

Simhall eller Lekhall?- Vet faktist inte :)

Kaki- Melon?- Kul att ni vet vad Kaki är men jag väljer Melon :) 

Usa eller Sverige?- Usa är mycket coolare än Sverige så jag väljer Usa Haha:) 

Utomlands eller Hemma?- Utomlands♥ 

Använder du parfym i skolan i så fall vilken?- Jag använder ibland parfym och då använder jag Pardiso for woman från Ullared 

Plattång eller Locktång?- Efter som jag har lockigt så väljer jag plattång:) 

Det var frågorna för idag:) 

   

Av Mathilda - 13 december 2012 17:21

Kom igen! Snälla söta tittar väck mig! Vet inte vad jag ska göra ! Kommentera eller vad ni brukar göra :( Så kanske jag gör det    

   

Av Mathilda - 11 december 2012 20:48

Hej imorgon är det Lucia på skolan kuul!!  Och jag är med i skolkören så jag ska sjunga inför hela skolan   Förlåt att det inte ha varit några videosar men dett är för att det har inte gått att ladda upp så det är därför   Godnatt Alla sötisar ♥     

 

Av Mathilda - 11 december 2012 20:45

Hej här kommer en bild på min sminkning idag(blev ingen video :/)   

Av Mathilda - 8 december 2012 17:32

Hej alla underbara tittare   Jag har inte bloggat nu på ett bra tag men det har varit mycket nu är jag förkyld så det är svårt att blogg   ! Men i fredags så var det disco och självklart var jag där    Jag dansade väldigt mycket med både killar och tjejer så det var kul och imon (Söndag) kommer en haul video    
                                 Kram & Puss Mappe     

Av Mathilda - 5 december 2012 20:55

Godnatt alla bloggare idag har det varit en jobbig dag för mig för som jag skrev i förra inlägg så har jag varit väldigt trött men jag har kämpat ♥ 

       

Av Mathilda - 5 december 2012 20:50

Förlåt för dålig uppdatering men har inte mått så bra jag har varit väldigt trött denna veckan och så men nu kommer ett på bilder ♥      

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards