M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg under juni 2014

Av Mathilda - 30 juni 2014 19:15

Av Mathilda - 30 juni 2014 11:33

Hej allihop! 

Nu sen typ i fredags har jag inte bloggat alls mycket det är för att i Fredags blixtrade det sjukt mycket så ja och sedan den kvällen åkte jag o min familj till skåne till typ österlen/ simrishamn. 

På fredagen gjorde vi typ inget för vi åkte dit vid typ 18.00 och kom fram typ 21.00  

Sedan på lördagen va vid glimminge hus och sedan vid ale stenar. 

På glimminge hus tittade vi allt gammalt och historian inte för att jag tyckte det var jätte roligt men ja. 

Sedan vi ale stenar så var det bara ett par stenar enligt mig men det fanns ju en historia bakom de men ja. Jag tittade inte så mycket på stenarna istället tittade jag på skärmflygning det verkade sjuk kul. Det blåste sjukt mycket där uppe men det var ändå varmt så ja. Sedan spelade vi minigolf på kväll jag kom faktiskt inte sist men jag kom näst sist i min familj men ja det var kul. 

Sedan på söndagen var vi i åhus där gick vi bara runt och sedan köpte vi en gigansk glass men inte större än glassiären :) 

Sedan åkte vi bara förbi IKEA 

Det var min helg! 

Ha det bra :) 

Puss & Kram  

Tbt

Av Mathilda - 26 juni 2014 22:47

:)

Av Mathilda - 25 juni 2014 22:25

Av Mathilda - 24 juni 2014 16:29

Tjenare på er! 

Ja nu har jag fixat en ny header. Väldigt enkel och tog inte jätte lång tid men ändå väldigt fin! 

Gillar ni den? Jag gillar den :) 

Det kommer nog inte dröja länge innan jag byter ingen för er som inte tyckte om den! 

Men ja ni få har en bra dag :) 

Puss & Kram  

Av Mathilda - 23 juni 2014 10:07

Godmorgon på er! 

Igår kväll var jag på film förr eller senare exploderar jag/ the fault in our stars! 

Asså jag tror jag aldrig har sett någon bättre film! 

Det var verkligen den bästa filmen jag har sätt! 

Jag tyckte verkligen om filmen eftersom jag är VERKLIGEN imot cancer! 

Min kompis dog för två år sedan av cancer och det var hemskt verkligen! 

Att se honom utan hår och sitta i rullstol och inget ben det var det värsta jag har sett! 

Jag tycker det bara att det är orättvist att visa får det flera gånger och håller sig starka! 

Min kompis fick cancer 3 GÅNGER! Det är inte rättvist! 

Tyvärr blev han bara 11 år...

Ja men nu till filmen jag älskade filmen! 

Jag läste också boken! 

Självklart i boken var det mer detaljer som inte fanns med i filmen men det tyckte jag inte gjorde så mycket! 

I hela biosalongen hörde man snyftningar! 

Själv försökte jag att inte gråta ja men det gick som det gick! 

Jag tipsar verkligen om den filmen! 

Gå och se den ni kommer älska den! 

Ha en bra dag! 

Puss & Kram  

 

Av Mathilda - 22 juni 2014 23:36

Mer kommer imorgon:)

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards