M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg under februari 2013

Av Mathilda - 2 februari 2013 09:09

Godmorning everbody!
Idag är det ingen skola yeah ! Idag är det bara att ta det lugnt eller nja jag måste dela ut reklam och göra om mitt rum så lugnt får jag aldrig min helger är alltid fullt upp aldrig ledigt eller något men men det är jag. Jag kan inte sitta still utan att göra något. Hoppas ni får en lika bra lördag som jag hoppas att få
Puss & kram

Av Mathilda - 2 februari 2013 09:09

Godmorning everbody!
Idag är det ingen skola yeah ! Idag är det bara att ta det lugnt eller nja jag måste dela ut reklam och göra om mitt rum så lugnt får jag aldrig min helger är alltid fullt upp aldrig ledigt eller något men men det är jag. Jag kan inte sitta still utan att göra något. Hoppas ni får en lika bra lördag som jag hoppas att få
Puss & kram

Av Mathilda - 1 februari 2013 06:57

Godmorgon allihopa!
Nu har jag precis gått upp och är jättttte tröttttt!!! Idag är det skola som vanlig vi har musik engelska klassens timme så det är ganska lite :)

Puss & Kram

Av Mathilda - 1 februari 2013 06:57

Godmorgon allihopa!
Nu har jag precis gått upp och är jättttte tröttttt!!! Idag är det skola som vanlig vi har musik engelska klassens timme så det är ganska lite :)

Puss & Kram

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards