M I S S M A P P I E ♥

Direktlänk till inlägg 27 mars 2013

Vem, Vad, Har, Hur, Är, Skulle

Av Mathilda - 27 mars 2013 09:52

Vem ! 

 

Vem är i rummet med dig nu?- Min storebror 

Vem önskar du var med nu?- Jag vet inte 

Vem fick du senast sms av?- En i kyrkan 

Vem ska du träffa idag?- Ingen 

Vem ringde du senast?- Hem 

Vem saknar du?- Många 

 

Vad ! 

 

Vad åt du senast?-   Frukost ( macka ) 

Vad har du på dig just nu?-   Jag har på mig one piece 

Vad hör du just nu?-   MTV Brand new chart 

Vad har du på fötterna?-   Inget 

Vad hade du för sjukdom senast?-   Förskyld 

Vad stod det i ditt senaste mottagna sms?-   "Tack, vill gärna hänga med dig!!" 

Vad brukar du göra när du har tråkigt?-   då gör jag en video till YT  

Vad gjorde du vid den här tiden för två år sedan?-   Vet inte xD 

 

Var! 

 

Vart går din drömresa?-   Usa tror jag även fast jag har varit där :) 

Var är din mobil? -   brevid mig  

Var har du köp den tröjan du har på dig?-  På HM( har en tröja under one piece) 

Var handlar du mest? - Olika 

Var är din mamma just nu? - Jobbar 

 

Har!

 

Har du några piercingar? Vart? - I öronen

Har du något stort ärr? - Nej men jag har små

Har du varit kär på riktig?- Vet inte Nja Kanske

Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja 

Har du allt du önskar dig? - Ja 

 

Hur! 

 

Hur är det i skolan? - Bara Bra 

Hur ser du ut?- ?? 

Hur svarar du i telefonen? - " Hej det är Mathilda " 

 

Är! 

 

Är du nöjd med ditt utseende? - Ja det är jag 

Är du singel? - Japp 

Är du kort? - Nej 

Är du åksjuk? - Nja lite ibland 

Är du helsvensk? - Nej 

Är du allergisk mot något? - Ja pollen 

Är du bra i skolan? - Ja 

 

Skulle! 

 

Skulle du vilja var känd? - Ja 

Skulle du vilja tatuera dig? - Kanske en liten 

Skulle du kunna pierca dig? - Vet inte 

Skulle du kunna adoptera? - Ifall jag måste så skulle jag det 

Skulle du vilja ha ett förhållande nu? - Kanske det Kanske   

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda - 8 september 2014 20:37


Jag har faktiskt bytt blogg nu för jag har inte varit så imponerad på bloggplatsen så jag har bytt till devote. Www.mathildaajohansson.devote.se Mathilda med två aa. Jag kommer fortfarande blogga i någon vecka här för att se om jag tycker om de...

Av Mathilda - 7 september 2014 21:36


Av Mathilda - 6 september 2014 17:57


  Donera pengar till ALS!  

Av Mathilda - 4 september 2014 20:16


Den första jag vill gratta stort är the Queen b! Beyonce!! Hon är verkligen min största förebild! Hon tänker verkligen på jämlikhet! Älskar henne! Den andra är min älskade kämpe! Min farfar! Idag fyller han 85! Älskar dig stort! Du är en riktig...

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards