M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg den 23 mars 2014

Av Mathilda - 23 mars 2014 19:23

1: Vilket var ditt första jobb? 

Svar: Det är de jobbet jag har nu och det är att dela ut reklam. 

2: Vilken var din först bil? 

Svar: Jag är 12 år... 

3: Vem var den första du smsade med idag? 

Svar: Det var en tjej i kyrkan. 

4: Vem var din första lärare? 

Svar: Hon hette Eivor. 

5: Var åkte du när du åkte flygplan för första gången? 

Svar: Det var till Portugal. 

6: Vem var din första bästa vän och har ni fortfaranade kontakt? 

Svar: Emelie var min första bästa vän och det är hon fortfarande :) 

7: Var sov du över för första gången? 

Svar: Det var nog hemma hos min bästa kompis. 

8: Vem var den första du pratade med idag? 

Svar: Det var min lillebror. 

9: Vems bröllop var du på för första gången? 

Svar: Jag har aldrig varit på ett helt riktigt bröllop. Bara typ bröllopsfesten. 

Men i sommar blir det mitt första :) 

10: Vad var det första du gjorde idag? 

Svar: Det var nog shecka insta och bloggen och så. 

11: Vilken var din första konsert? 

Svar: Jag har varit på ganska många kristna festivaler med olika band. 

Men jag skulle ändå säga One direction som jag va på förra året. 

12: Ditt första brutna ben? 

Svar: Jag bröt min arm när jag var 5 år gammal

13: Första piecing? 

Svar: Det var öronen. 

14: Din första film som du kom ihåg att du såg? 

Svar: Någon disneyfilm kanske? eller Jordgubbslisa kanske :) 

15: När var din första kvarsittning? 

Svar: Jag har faktiskt aldrig fått kvarsittning.

16: Vem var din första roommate?  

Svar: Jag har aldrig bott i samma rum som nog bara på läger och så.

17: Vilken var din första aktivtet? 

Svar: Det var faktiskt gymnastik och ballet.. 

18: Vem var den första sminkrelaterade person du kollade på youtube? 

Svar: Det var nog Misslisibell men nu har jag slutat att titta på henne tyvärr.

Ha en bra kväll ☻ 

Puss & Kram ♠  

Av Mathilda - 23 mars 2014 16:27

1: Vad har du på dig? 

Svar: Jag har på mig ett par jeans från Lager 157 och en tröja från Mango. 

2: Har du varit kär? 

Svar: Ja. 

3: Har du någonsin haft ett jobbigt break-up? 

Svar: Nej. 

4: Hur lång är du? 

Svar: Jag är ungefär1,64 cm lång 

5: Hur mycket väger du? 

Svar: Jag tycker det är en dum fråga för ifall jag säger den kommer säkert många tycka att jag är tjock eller att jag har anorexia så jag tycker att man ska vara nöjd med hur mycket man väger

6: Några tatueringar? 

Svar: Nej! 

7: Några piercingar? 

Svar: Ja, i öronen :) 

8: OTP?  

Svar: Jag har inga speciella faktiskt. 

9: Favorit serie? 

Svar: Awkward! 

10: Favorit band? 

Svar: ONE DIRECTION!! ♥

11: Något du saknar? 

Svar: sommaren och några kompisar ♥ 

12: Favorit låt? 

Svar: Flights, Rather to be, summer och the man. 

13: Hur gammal är du? 

Svar: 12 fyller snart 13. 

14: Sjärntecken? 

Svar: Tvilling 

15: Vad söker du hos en partner? 

Svar: Snällhet. humor och att han ska vara sig själv. 

16: Favorit motto? 

Svar: Stay strong everthing will be good in the end! 

17: Favorit skådespelare? 

Svar: Johnny Depp tror jag. 

18: Favorit färg? 

Svar: Lila, vit, grå och rosa

19: Hög eller låg musik? 

Svar: HÖG! 

20: Vart går du om du är ledsen? 

Svar: Mamma eller min bästa kompis.

21: Hur lång tid tar det för dig att duscha? 

Svar: Det är olika om jag har har bråttom kan jag duscha på 5 min men annars typ 15 min. 

22: Hur lång tid tar det för dig att göra dig iordning på morgonen? 

Svar: Typ 15 min kanske? 

23: Någonsin varit med i ett slagsmål? 

Svar : Nej 

24: Turn on? 

Svar: sportig, tränad, snyggt hår, fina ögon och fint leende :) 

25: turn off? 

Svar: Smutsiga kläder och söndriga. Och badboys. 

26: Anledningen till att du började blogga? 

Svar: Min kompis frågade om vi skulle starta en blogg och då gjorde vi de men sedan så började jag med en egen :) 

27: Rädslor? 

Svar: Kryp, spindlar, ormar och höjder. 

28: Senaste saken som fick dig att gråta? 

Svar: Det var nog i onsdags när jag och pappa bråkade. 

29: Senaste gången du sa jag älskar dig till någon? 

Svar: Det var idag och jag sa det till min lillebror.

30: Meningen bakom ditt blogg namn? 

Svar: Först testade jag Mappie men de funkade inte och då fick jag heta missmappie för det var ett alternativ. 

31: Senaste boken du läste ut? 

Svar: Sophie och simon 

32: Boken du förtillfället läser? 

Svar: Claras hemligheter

33: Senaste programmet du såg? 

Svar: Gladitorerna 

34: Senaste personen du pratade med? 

Svar: Min lillebror och hans kompis. 

35: Förhållande mellan du och den senaste personen du smsade med?

Svar: Det var en i tjej i kyrkan och vi är väldigt bra kompisar. 

36: Favorit mat? 

Svar: Kycklingsalladen på mc och Lasagne. 

37: Plats du vill besöka? 

Svar: Dubai och Usa. 

38: Senaste platsen du besökte? 

Svar: Portugal

39: Är du kär? 

Svar: Inte just nu. 

40: Senaste gången du blev förolämpad? 

Svar: Det var nog idag av min lillebror... 

41: Favoritsmak på godis? 

Svar: Surt och Choklad tror jag 

42: Vilken instrummet spelar du? 

Svar: Jag spelar gitarr och piano. 

43: Favoritsmycke? 

Svar: Det är nog mina öronhängspärlor

44: Senaste sporten du spelade? 

Svar: Innebandy ♥ 

45: Senaste låten du lyssnade på? 

Svar: Summer w/ Calvin Harris 

46: Favoritraggningsreplik? 

Svar: Jag har faktiiskt ingen men jag får nog hitta på någon :) 

47: Och har du använt den någon gång? 

Svar: Nej... 

48: Senaste gången du va med någon? 

Svar: Idag nej i Fredags. Men jag har träffat massor idag och igår :) 

49: Vem borde svara på dessa frågor? 

Svar: Ni som läser detta nu :) ♥ 

Ha en bra kväll ♥ 

PUSS & KRAM ♥  

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards