M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Mathilda - 16 september 2013 21:19

Hej, idag blev det en chill dag. Jag var hemma sjuk som jag sa i mitt förra inlägg. Så idag har jag bara tittat på PLL och bakat macarones med mamsen. Och sen följde jag med till citygross. Nu kanske ni tänker du är ju sjuk kvinna! Stanna hemma slappa. Okej jag vet men sånt har jag svårt med! Jag måste göra något hela tiden! Jag kan inte sitta still men imorgon ska jag till skolan så ja då har jag någonting att göra :) men nu måste jag sova för imon blir det skolan. Godnatt! <3

Av Mathilda - 16 september 2013 10:31

Hej, idag är jag hemma från skolan. Jag har varit jätte förkyld nu i 5 dagar och en vecka innan de 5 dagarna hade jag feber så det är väl något virus. Men jag har jätte ont i halsen, slemhosta och jättetäppt. Så det blir PLL och te. Jätte kul... Men jag vill bara säga fortsätt fråga frågor till frågestunden! Det blir både gamla frågor som jag inte har svarat på och nya så fortsätt! Det är jättekul att ni frågor. För det är sjukt kul att berätta saker om mig själv. Så ja nu ska jag fortsätta att titta på PLL och vara sjuk... Så får ni ha det så bra 

                                       Puss & Kram ♥  

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards