M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg den 17 september 2013

Av Mathilda - 17 september 2013 21:25

Hej!
Idag blev det inte så mycket bloggande. Jag var ju hemma och så men jag kände inte för det bara. Idag mådde jag inte det bästa. Jag märkte att jag hade fått utslag på halsen så vi får se.. Men svaren på frågestunden kommer snart så fråga på! Om nu vill att jag ska göra en tag eller något kan ni säga för mina idéer börjar ta slut så ja. Kom ihåg frågestund och idéer!
Puss & Kram

Av Mathilda - 17 september 2013 06:49

Hej allihopa idag blir det nog en likadan dag som igår. När jag vaknade mådde jag hur dåligt som helst. Och nu kan jag inte somna om... Varför just jag! Någon gång måste jag bli sjuk. Men idag ska vi skoljoggen men jag tror alla ska ha det men kanske inte på samma dag. Men vi har det idag och jag missar det! Jaha då blir man hemma själv utan några.. FEST! Nej jag bara alla i min familj ska jobba idag så jag får fixa mat och allting. Nja..!
Puss & Kram

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards