M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg den 22 juni 2014

Av Mathilda - 22 juni 2014 23:36

Mer kommer imorgon:)

Av Mathilda - 22 juni 2014 18:02

 

Av Mathilda - 22 juni 2014 13:55

1. Varmt eller kallt? 

Helst varmt! 

 

2. Vilken är din favorit årstid? 

Sommaren helt klart! 

 

3. Stranden eller poolen? 

Båda! 

 

4. Vilken är din favorit sommaraktivitet? 

Bada och chilla!

 

5. Vilken är din favorit sommar outfit? 

Jag har ingen sådär jättespeciell utan mer lätta kläder kanske typ någon topp och shorts 

 

6. Shorts eller kjolar? 

Jag använder typ aldrig kjolar så shorts. 

 

7. Vilken sak är ditt måste i sommar? 

Jag vill jätte gärna typ någonstans vid kusten kanske men jag vet inte. 

 

8. Ska du campa? 

Jag tror det


9. Ska du på semester? 

Inte riktigt bestämt men kanske.

 

10. Är du en person som bär glasögon? 

Självklart

 

Favorit sommarmat? 

Grillat!

 

Detta var denna sommartagen hoppas ni gillade den! 

Ha det bra! 

Puss & Kram

Av Mathilda - 22 juni 2014 12:31

         

Av Mathilda - 22 juni 2014 12:14

Hej allihopa! 

Har sommar värmen kommit till er än? 

Inte hos mig iallafall just nu är det molnigt och kyligt! 

Igår ösregnade det här så man undrar var sommar värmen är! 

Ikväll blir det bio the fault in our stars ♥ 

Tyvärr är jag jätte förkyld så vi få se men jag kommer ng gå ändå :) 

Ha en bra söndag på er :) 

Puss & Kram  

Av Mathilda - 22 juni 2014 11:28

Vad tycker du om låten Success? 


Jag har inget imot låten själv tycker inte jag att den är jättebra men en låt som man kan digga till och kommer bli en sommarplåga eller redan är en sommarplåga. 

Själv tycker jag att de sjunger jättebra men man hänger ändå med i låten och så. 

Den helt enkelt ok. 

Ha det bra! 

Puss & Kram  

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards