M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Mathilda - 1 juni 2014 09:40

Godmorgon på er!
Idag vaknade jag av en väldigt jobbig förkylning! Huvudvärk, halsont, täppt och magont.. Men huvudvärken har släppt och magont har lättat, så vi får se. Ja idag ska jag till kyrkan. Nu kanske ni tänker är inte du sjuk?
Nej så dålig mår jag inte jag känner mig kanske inte riktigt pigg för att träna kanske eller så. I kyrkan sitter vi bara. Men ja hoppas ni förstår vad jag menar :) sedan blir det en lugn dag. Ska fixa den sista gitarr strängen som ska bytas. Sedan ska jag läsa ut de sista sidorna i förr eller senare exploderar jag! Längtar efter film har ni inte läst boken gör det!
Ha en bra dag!
Puss & Kram

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards