M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av Mathilda - 11 augusti 2014 10:05

Godmorgon! 

Det va länge sedan! Har verkligen inte bloggat mycket nu för tiden! Har inte haft mycket att skriva om och är ganska nervös in för att skolan ska börja! Ny klass, ny skola inte så populärt för mig iallafall! Men jag ska klara mig genom detta :) 

Ni som har börjat ny skola och ny klass kan ju gärna ge mig tips :) 

 

Så idag vaknade ja av att mitt öga har fått en infektion eller det är över hela ögonlocket gör så sjukt ont ! Får det hela tiden när jag börja bli förkyld! 

Idag blir det en shopping dag med Ida och Mimmi efter som det regna typ hela tiden! 

Ha en bra dag! ♥ 

Puss & Kram  

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards