M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg den 30 augusti 2014

Av Mathilda - 30 augusti 2014 22:01

Hej på er!
Idag vaknade jag faktiskt med feber jag har varit väldigt förkyld men sedan idag så fick jag bara pang boom feber på morgonen som tur var gick den över väldigt fort! Men har ändå varit kass hela dagen! Vill nu vara frisk så får inte bli sjuk! Nu är det skolan, träningar och någon cup vill inte missa något! Nu tänker ni man vill ju vara hemma från skolan! Nej inte just nu i början vill jag verkligen inte det!
Men imorgon har jag reklamen! Sjukt tråkigt men ja sånt är livet eller?
Sedan kyrkan och gäster!
Men vi syns imorgon!
Puss & Kram

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards