M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg under september 2013

Av Mathilda - 28 september 2013 18:13


  Det är en överraskning för mig men kanske inte för er men aja detta betyder mycket för mig Puss & Kram ♥

Av Mathilda - 27 september 2013 15:16

Av Mathilda - 24 september 2013 17:02

Idag är det första gången jag ska träna innebandy. Jag har varit förkyld nu i 2 veckor så under de här 2 veckorna har de i mitt lag tränat så jag ligger lite efter. Men jag längtar. Det har gått så lång tid att jag hade glömt vad jag skulle packa men nu är jag igång.
Puss & Kram

Av Mathilda - 24 september 2013 07:36

På söndag eller på lördag kommer ni få veta en överraskning. Jag vet vad det är men jag är inte riktigt säker ifall det går eller inte. Så det blir nog en överraskning för båda. Men så ni får hålla er. Jag kan verkligen inte hålla mig. Men nu måste jag lugna ner mig och gå till skolan.
Puss & Kram

Av Mathilda - 23 september 2013 21:30

Nu har jag precis kommit hem från farmor och farfar. Det blev lite så där spontant men de bor bar 45 min bort så vad är det med de. Så vi åkte ditt och då visade det sig att deras tvättmaskin var konstigt. Så då kom ju pappa byggare Bob ditt och fixade de. Vi brukar åka ditt så där lite ibland. Vi tycker det är jätte kul att vara där och så. Vi är de ända barnbarnen som de kan träffa för att mina kusiner bor i USA så det är inte så lätt för de att träffa min kusiner. Men
Puss på er och godnatt :D

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards