M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg under mars 2014

Av Mathilda - 14 mars 2014 15:50

G R A T T I S E M A N U E L!
17 bast. Några år kvar till student och utflyttning! Hoppas du får en bra dag! Med dina presenter och tårtan du ska få! Grattis Broder :)
Puss & Kram

Av Mathilda - 14 mars 2014 07:46

Av Mathilda - 14 mars 2014 07:03

Hej, jag vet inte riktigt varför jag inte ha bloggat det är varit mycket i skolan med nationella. Sedan så har jag legat väldigt mycket efter eftersom jag var sjuk hela förra veckan. Så jag har jobbat/pluggat hela veckan. Men förlåt nu ska jag blogga varje dag!
Ha en bra dag!
Puss & Kram!

Av Mathilda - 9 mars 2014 21:50

Hej, denna helgen blev inte mycket med temat med det var för att det var väldigt svårt och att min telefon slutade fungerade igår. Och jag har bara inte orka/velat gå in på datorn. Så det är därför. Men ja..
Nästa helg blir nog lättare.
Puss&Kram

Av Mathilda - 9 mars 2014 21:47

1: Att man känner en press med att skriva hela tiden.
2: Haters!
3: Folk som kommentera samma saker hela tiden!
Ja... Jag kom faktiskt inte på någonting annat. Det var väldigt svårt att komma på!
Puss & Kram

Av Mathilda - 8 mars 2014 17:02

1: Att man måste stiga upp tidigt! 

2: Att man får så mycket läxor. 

3. Att man måste ha prov. 

4: Att man måste gå och bära på en tung skolväska varje dag! 

5: Att dagarna är så långa! 

Puss & Kram  

Av Mathilda - 8 mars 2014 14:43

1: Min mobil har fått för sig att göra en extra blinkning. Allt när man sätter den på laddning så lyser den upp och det gör självklart min med men efter 20 sekunder efter den så har den fått för sig att göra det igen... 

2: Att den ibland är sååå seg. 

3: Att den ibland bara släcks när man är inne på en app och då kommer man till start sidan. 

4: När man typ har laddat den i väldigt många dagar eller timmar får den för sig att den inte vill ladda till 100 % utan till 99 % eller 98% 

5:Att den ibalnd inte vill som jag vill Hahha! :) 

Det var verkligen svårt att komma på! Jag har suttit i flera timmar för att komma på de! 

Ha en bra dag! 

Puss & Kram  

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards