M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg under mars 2014

Av Mathilda - 8 mars 2014 09:51

Denna helgen har jag tänkt att ha 5 saker jag stör mig på med t.ex min mobil, skolan eller något sånt. Då kan ni ju gissa vad som blir nästa vecka.
Ha en bra dag!
Puss & Kram

Av Mathilda - 7 mars 2014 10:43

[Bild]

Av Mathilda - 7 mars 2014 10:41

[Bild]

Av Mathilda - 6 mars 2014 20:22

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Mathilda - 6 mars 2014 20:15

Grattis i efterskott min älskade ängel!
Igår fyllde min bästa kompis emelie år.
Det är hon som gör att jag ler varje dag utan henne är jag inget. Mitt hjärta skulle krossats om hon försvann. Hon finns att där för mig alltid och jag kan säga vad som helst till henne!
Du en av de bästa som har hänt mig!
Jag hoppas du fick världens bästa dag igår även fast inte jag var där för de är du värd efter allt du har gjort för mig. Jag har känt dig i hela mitt liv. Och vi har alltid varit bästis. Du är min ängel, sebulba, tönt, mini, bajskorv, Sebbe och osv. Jag skulle kunna skriva en bibel till dig men jag tror ingen skulle orka att läsa detta men jag hoppas att du vet att jag älskar dig!
G R A T T I S E M E L I E <3

[Bild]

Av Mathilda - 6 mars 2014 15:06

Hej det var länge sedan jag bloggade nu 2 dagar och det har hänt saker ska jag säga er! Inte mycket men lite iallafall. I tisdags gjorde jag inget direkt bara var sjuk och brände sönder mitt finger. :) Och så kom mamma hem från Portugal också. Sedan igår fyllde min bästis år kommer ett inlägg senare om henne. Då försökte jag att gå till skolan men  ditt gick sådär. Vi 10 tiden hade vi gympa och då blev allt helt svart jag såg ingenting! Och hade en sån huvudvärk så då gick jag hem. Och idag har jag varit hemma sjuk.

Puss & Kram  

Av Mathilda - 4 mars 2014 21:17

Så duktig som jag är så har jag bränt ihjäl min tumme. Ja det började med att jag och pappa var ute och shoppade. Sedan så skulle vi åka till ica. Då hade någon tryckt till cigarrettändaren i bilen. Och vara vara studsa när det är klar och då kom den ju självklart på mig... Sjukt arg! Har ingen känsel i mitt finger! Och är helt bränt. Värsta dagen!
Sjuk + detta kan det bli bättre eller?
Puss & Kram

Av Mathilda - 4 mars 2014 12:33

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards