M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg den 3 maj 2014

Av Mathilda - 3 maj 2014 15:29

Tjenare allihopa idag tänkte jag göra något jag aldrig har gjort tidigare det är att tycka till om olika saker och i detta inlägget har jag tänkt att tycka till om Tidningen Julia! 

Jag har prenumenerat på tidningen nu ett par gånger och jag verkligen ÄLSKAR att sitta och läsa de! 

Det finns verkligen allt i det

smink (vilket jag tycker om att läsa om) 

kändisar ( det bästa i tidningen) 

tävlingar ( SJUKT bra priser) 

Pinsamheter ( man kan verkligen inte sluta att skratta) 

Julia testar ( väldigt kul att se vad Julia tycker om vissa produkter och därför vet man vad man ska köpa sedan! ) 

Olika stylar ( MASSOR MED SJUKT SNYGGA STILAR) 

Och sist är det ju jätte kul att läsa om vilka kändisar Julia träffar! 

 

Julia är verkligen en JÄTTE bra Tonårings tidning för tjejer självklart kan ju killar läsa den med men ja! Ni förstår säkert!

 

Ja som sagt jag verkligen älskar Julia och därför tipsar jag verkligen om att prenumerera på Julia! Ni kommer verkligen inte ångra er! För det gör verkligen inte jag! 

 

Ha en bra dag! 

Puss & Kram  

 

   

Förlåt för suddiga bilder..

Av Mathilda - 3 maj 2014 14:48

I förra inlägget så såg ni kanske att jag skrev på engelska hela inlägget!
Det var till min lilla kusin Cayden!
Som fyller 3 idag och han bor i USA och jag träffar därför honom inte så ofta! Men nästa gång jag träffa honom ska jag vissa den hälsningen till honom! Men ja för er som undrar eller undrade :)
Puss & Kram

Av Mathilda - 3 maj 2014 13:38

Happy Birthday Cayden!
I miss you and your sister very much!
I haven't see you for 2 years! And that was the first time in My hole life i saw you! I hope you have a great day with lots of presents and a fantastic cake!
You grow up so fast you are already 3 years old!
Happy Birthday!
Kisses and Hugs

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards