M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg den 26 maj 2014

Av Mathilda - 26 maj 2014 21:34

Idag var en rätt rolig dag för att vara måndag. Idag på morgonen. Skulle vi skriva om klassresan. Och sedan hade vi fotbollsturneringsträff. För på min skola har vi fotbollsturnering. Och då är det många från olika klasser. Sedan delas vi in i olika lag. Och sedan träffas vi och kommer på ett namn, hejaramsa och vilken position vi ska var på. Vi heter amerikanska köttbullarna... Ja..
Sedan efter det fick vi veta våra nya klasser inför sjuan. Är ganska nöjd känner inte sådär värst många men jag kom med emelie, Mimmi och Ida. Hannah ska inte gå på samma skola tyvärr..
Sedan hade vi idrott Yes:)
A men det var min dag typ mådde inte så bra på eftermiddag och inte just nu men det blir särkert bra!
Ha det bra :)

Av Mathilda - 26 maj 2014 21:25

Hej allihop!
Inlägget om klassresan kan ta ett tag kanske jag vet inte riktigt. Jag skrev ett LÅNGT inlägg idag men sedan när jag skulle skriva sista mening så dog min dator. Och ja. Blev verkligen arg!
Men det kommer. Som småningom.
Ha det bra!
Puss & Kram

Av Mathilda - 26 maj 2014 15:05

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards