M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg den 3 januari 2014

Av Mathilda - 3 januari 2014 13:54

Av Mathilda - 3 januari 2014 13:34

I december har jag använt väldigt många olika parfymer. En från hollister. One Directions one moment. Och tre stycken från la Rive. Pretty, Dream och have fun.

Sedan har jag använt väldigt många nagellack. Ett från hm, viva la diva, depend, odena, pieces och sist ett från Claudia

Sedan en body lotion från one moment som one direction har gjort. Sedan en shower gel från the body shop.

Sedan min All favorit min mascara från maybelline new york. The one by one volume express mascara satin black.

Sedan har jag verkligen tyckt om ett foundation stick från yes love. Sedan har jag tyckt om en concealer från hm.

Sedan en eyeliner från hm som heter black glitter.

Sedan en borste från hm. En rouge borste och sedan en foundation borste.

Sedan tre läpprodukter.
Ett helt vanligt läppbalsam som kommer från ensam mamma söker. Sedan ett läppstift från lovley girl.
Sedan ett läppbalsam från hm som luktar självklart apelsin. Sedan min favorit läppbalsam ett eos.

Sedan tre ögonskuggspaletter. Alla tre är från hm. En heter smoky eye. Den andra heter nudes. Och sist är det en vanlig från hello Kitty.

Av Mathilda - 3 januari 2014 09:39

Av Mathilda - 3 januari 2014 09:34

Igår..ja jag vet inte vad som hände de blev bara inget förlåt. Men idag är en ny dag så idag ska jag försöka blogga hela dagen. Men igår var jag, min lillebror, Emelie, hennes lillebror och min kompis Louise och bowlade. Självklart vann ju jag :) nej men vi han inte se våra slut poäng så vi vet inte riktigt. Vi hade kul iallafall de är ju huvudsaken. Men sedan hade jag en chilldag helt enkelt. Jag fotade lite till decemberfavoriter idag. Men nu ska jag rädda min lillebror från toastmaskinen efter som han kommer hit springandes hela tiden.
Puss & Kram

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards