M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Mathilda - 8 januari 2014 21:23

Idag började skolan. Som nog alla vet. Men jag tänkte skoldagen som typ inga lektioner sitta och prata om julen lite småstarta med matte elr något. Men jag hade fel. Vi började direkt på morgonen med spanska på en annan skola och där hade vi bård träning. Sedan cyklade vi till våran skola. Och där blev jag ut vald till värd med en kompis som heter Julius. (som värd måste man dela ut lös papper och torka borden i matsalen) Då fick vi dela ut MASSOR med papper om prao, utvecklingssamtal, veckobladet och mm. Sedan hade vi gympa. Då hade vi tre saker doppboll, badminton och trampet. Sedan hade engelska för vi har test på fredag.. Yes prov jag har längtat efter dig!...
Sedan hade vi matte. Och sista hade vi elevens val. Det var min dag. De var väldigt skönt att träffa alla kompisar och så.
Puss & kram

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards