M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Mathilda - 9 januari 2014 16:19

Jag vill börja med att säga att jag gör inte så här varje dag. Men ibland hör jag allt.
Steg 1: först tvättar jag bort allt mitt smink som jag haft under dagen. Med ett gel från garnier.

Steg 2: sedan ibland kan de finnas rester av sminket så då tar jag en annan tvättsak för att få bort de. Den kommer från nivea.

Steg 3: sedan tar jag min tvättgrej från clerasil för att tvätta bort finnarna.

Steg 4: Sedan tar jag ett body butter från hm. För att mjukgöra ansiktet. Jag bruka tar olika så alltså inte den varje gång.

Steg 5: Sedan smörjer jag in kroppen med en bodylotion från Dove.

Steg 6: Borstar jag bara ut håret med en vanlig borste.

Steg 7: sedan borstar jag bara tänderna.

Steg 8: Sedan jag brukar alltid ha ett sår vid munnen så jag brukar använda ett medel för de.

Steg 9: sista brukar jag ta en handkräm och de är samma serie som bodylotion.
Steg 10: sist brukar jag ta ett läppbalsam från Carmex.

Av Mathilda - 9 januari 2014 07:43

Blus: ginatricot
Jeans: lager 157
Linne: newbody

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards