M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Mathilda - 5 januari 2014 18:05

Alla är vackra. Strunta i vad det står på vågen! Du är unik. Det finns ingen i hela världen som ser ut som du. Jag vet att de kan vara svårt ibland men nu vet du. Jag tycker du är fin! Hur du en ser ut!
Puss & Kram

Av Mathilda - 5 januari 2014 16:00

Idag på morgon så vill min lillebror till landet för att åka skridskor. För där finns det en stor konstskridskobana. Han hade pratat länge om de. Så vi åkte dit. Jag är inte alls bra på att åka. Jag är verkligen ingen vintertjej. Jag är en sommartjej och storstadtjej. Storstad och storstad kan jag väl inte säga. Så det var ingen hitt men jag gjorde de för min pappa. Jag var lite Forever Alone men men. För att pappa och min lillebror och hand kompis spelade ishockey. Och jag kan nästa inte ens åka så det blir väldigt lätt. Sedan lämnade vi min lillebror och hans kompis hos hans kompis. Sedan så stod jag och pappa i två timmar och lagade lasagne. Den blev riktigt god faktiskt :) ha en bra kväll!
Puss & Kram

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards