M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Mathilda - 12 januari 2014 13:14

Igår var det fullt upp. Min ena bästa kompis som bor i Skåne kom och hälsade på. Så vi skulle träffas på kvällen men först. Delade jag ut reklam sedan när jag var klar så träffade jag de på vägen hem. Sedan var vi bjudna till min kompis Louise på fika. Sedan så åkte jag och till Ebba (hon som bor i Skåne) s mormor och morfar för hon bor där under helgen. Så där sov vi. Där tittade vi på skräckfilm och jag tycker inte om skräckfilmer. Så vi höll på att dö den kvällen. Sedan tittade vi på pitch perfect. Det var min dag igår. Jag hann inte blogga för jag vil ägna tid med Ebba för jag har inte träffat henne sen i sommar. Och Olivia som var med oss har jag inte träffat sen i november. Så jag vill verkligen vara med de och så.
Puss & Kram

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards