M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg den 1 april 2014

Av Mathilda - 1 april 2014 18:14

Hej, idag har jag tänkt att berätta om min dag! 

Idag på morgonen hade jag Slöjd (trä) där chillade vi typ bara för att vi hade inte så mycket att gör :)

Men i trä så håller jag på med ett bilspel inte för att jag kommer använda den men det var bara en kul sak att göra:) 

Sen så har vår skola gjort att vi ska förändra vårt språk så vi har en tävling och den klass som gör förändringar får åka och bowla med klassen. Jag svär inte eller bråka som man inte får i tävlingen så det var lätt för mig men de andra i min klass har lite svårt jaja det blir särkert ingen bowling för oss. 

Sedan hade vi biblotek den sista lektionen då läste vi bara.. Nehe det säger du! 

Sedan nu har jag varit med bandet och övat. Och nu ska jag egentligen träna innebandy men jag är så förkyld så jag orkar inte. 

Men ha en bra kväll ♥ 

Puss & Kram  

Av Mathilda - 1 april 2014 18:05


 

Av Mathilda - 1 april 2014 07:19

Jag är hemskt ledsen men jag känner ingen lust att blogga längre. Förlåt!
Jag bara känner inte för det så
Det är bättre ifall ni hittar någon annan..







APRIL APRIL DIN DUMMA SILL JAG KAN LURA DIG VART JAG VILL!
Jag kommer aldrig sluta blogga så lugna! Hitta ingen annan för jag kommer alltid blogga! Ha en bra första april och glöm inte bort att skämta bort någon :)

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards