M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg den 18 april 2014

Av Mathilda - 18 april 2014 21:59

Hej, idag var det första gången i hela mitt liv som jag åkte skidor! Jag trodde att det skulle vara tråkigare än vad det var! Idag gick jag på skidskola! Med min mamma och lillebror men alla vi hade en privatlärare!
Jag är inte jätte stabil med skidorna men det löser sig :)
Idag var det sjukt varmt i backen så jag har bränt hela mitt ansikte så att det är rosa nej men nu överdriver jag lite men min kinder ser ju helt sjuka ut och hakan är inte jätte bränd men lite :) Men idag åt vi på en resturang och då hittade jag min barn idol! Okej jag vet att jag fortfarande är barn men när jag var lite mindre då :)
Mojje :)
Sjukt kul! Sjukt härlig kille :)
Bild kommer :)
Ha det bra :)
Puss & Kram

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards