M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg den 7 april 2014

Av Mathilda - 7 april 2014 08:33

Hej, idag är det en dag hemma!
Har en inflammation i halsen så har jätte svårt att prata och svälja..
Men idag funderade jag på ifall jag ska sluta äta godis och onyttig heter ett tag. I helgen var jag på cup ju så då åt jag en halv choklad kaka. Och direkt fick jag finnar. Min hy är inte van vid choklad och godis. Så jag vill ha så fin hy som möjligt men ja. Jag ska försöka. Kanske någon gång ibland kan man väl unna sig själv med något. Själv är jag inte så förskjuts i godis i min familj äter vi väldigt mycket nötter och grönsaker och det tycker jag väldigt mycket om :).
Men ja så det blir ett godis undantag !
Ha en bra skoldag!
Puss & Kram

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards