M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg den 24 april 2014

Av Mathilda - 24 april 2014 21:34

Idag var den en ganska chill dag!
Inget speciellt bara lite biologi inför nationella. Och bild. Sedan har jag bara chillat och tänkt på vad jag ska blogga om och så. Så jag har skaffat en viktig pärm för skolan, betyg , bloggen och jobbet :) och kortet och andra saker :)
Men idag när jag satt i uterummet och läste så hörde jag något som prasslade under golvet ( har typ som plankor som golv med smala springor) och min pappa satt med mig där ute men sedan trodde han inte på mig och så trodde liksom att jag inbillade mig. Men sedan så lät det som snarkningar eller typ som mag kurningar och då trodde jag att det var min pappa så jag skylde på honom men då kan man liksom öppna en planka i hela uterummet och där låg världens sötaste IGELKOTT!
Den bruka bo hos oss men det var flera år sedan vi såg sen sist!
Och då var det super liten men nu var den sjukt stor!
Så det var lite kul!
Riktigt söt :)
Men sov gott!
Puss & Kram

Av Mathilda - 24 april 2014 07:20

Godmorgon!
Är det bara jag som är riktigt trött idag asså det är självklart att man är trött men jag är ovanligt trött idag! Just nu vill jag bara ta på mig min one piece och ta en filt och en riktigt bra film och te vilken perfekt vilodag! Men nej! Jag måste till skolan och jobba HELA dagen! Hoppas ni får en bra skoldag!
Vilket jag behöver!
Puss & Kram

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards