M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Mathilda - 8 oktober 2013 21:31

Det blev ingen video idag men ni fick trots allt 2 videos igår. Men imorgon blir det inte så mycket bloggade. Mjau har jätte mycket varje onsdag. För varje torsdag har vi prov och varannan fredag har vi ett test. Så ja det blir mycket. Men jag glömmer er inte!
Puss&Kram Godnatt!

Av Mathilda - 8 oktober 2013 18:11

Av Mathilda - 8 oktober 2013 15:12

Hej!
Nu har jag varit i skolan. Och hos sjukgymmnasten. Hos sjukgymnasten så klämde hon på mitt knä. Och så fick jag lite övningar. Och tejp... Men tejpen ska jag ha i några dagar. Men vi syns!
Puss & Kram

Av Mathilda - 8 oktober 2013 07:39

Godmorgon på er!
Nu ska precis gå till skolan. Men första ska jag bara skriva detta inlägget :) jag tror det kommer en video idag jag är inte riktigt säker. Men ni kan ju skriva i kommentarerna vad ni vill ha för videos idag. Men idag ska jag till sjukgymnasten. För jag ska kolla knät. Jag har redan varit där innan och kollat ryggen. De var snälla och schyssta så vi åker dit för att kolla knät. Men hoppas ni har en bra dag så syns vi.
Puss & Kram

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards