M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av Mathilda - 22 oktober 2013 21:19

Fullt upp hela tiden!
Ja, vad ska man börja idag. Jo jag kom ju hem från skolan vid ungefär 2. Sen så glömde jag att jag hade läxa. Så jag satte mig vid tven sen lyssnade jag på musik och lite så. Sen vid halv 5 så kom jag på att jag hade läxa och innebandy!! Så jag bara fixade lite lätt mat flingor och mjölk. Och satt mig och pluggade elektricitet. Och sen när jag hade pluggat lite på så hade jag en till läxa. Så jag bara sprang till mitt rum byte om packade väskan satte mig vid mat bordet och pluggade Europa! sen under den tiden kom Ida helt plötsligt så då va det dags att gå till innebandyn. Sen nu när jag kom hem duschade jag och åt och pluggade och pluggade!! Ja så det är ganska mycket!
Puss & Kram

Av Mathilda - 22 oktober 2013 15:45

Av Mathilda - 22 oktober 2013 15:20

Av Mathilda - 22 oktober 2013 14:41

Ja som ni ser i rubriken! Så ska jag ut och resa! På torsdag åker jag så det blir ett lite upphåll. Jag ska till Portugal! Det är så sjukt bra! För då slipper jag allt regn och all kyla. Det är ungefär 20-25 grader där. Vi är bara där i en vecka så ja. Men vi syns!
Puss&Kram

Av Mathilda - 22 oktober 2013 07:45

Linne= ginatricot
Tröja- Vero Moda
Jeans- Lager 157
Benvärmare- ?
Halsband- glitter

Av Mathilda - 22 oktober 2013 07:07

Godmorgon på er!
Idag är det en ny dag med nya saker som ska hända. Det verkar som att det kommer bli en lika dan dag som igår. Segt! Var är du sommarn? Du var ju här så kort tid! Fryser ihjäl!
Det är ju nästan som vinter bara massor av regn och kyla!
Men nu måste jag ju säga någonting bra om denna dagen:) idag är det innebandy det är toppen sen i skolan har vi slöjd det är också kul! Ha en bra dag
Puss&Kram

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards