M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Mathilda - 18 oktober 2013 22:32

Tjenare!
Nu sitter jag här med popcorn skålen i högsta hugg. Nej men god kväll på er allesammans. Nu har jag precis börjat ta det lite lugnt det har varit en lång kväll men kul. Först hade jag innebandy från halv fem till kvart i sex. Sen åkte vi direkt till Kyrkan för det var pretin eller hur det stavas. Så vi var där från klockan sex till halv åtta och sedan så kom jag hem och då hade vi gäster så jag verkade lite otrevlig men ändå inte för jag bara gick iväg och duschade när de var där haha :) och nu för typ 10 minuter sedan gick de men ja nu ska jag bara ta det lugnt och chilla :)
Godnatt för er som ska sova!
Och god kväll på er som är som jag som tar helger på allvar och är upp sent och vaknar sent.
Nej men jag är en som är mitt i mellan :)
Puss&Kram

Av Mathilda - 18 oktober 2013 14:16

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards