M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Mathilda - 17 oktober 2013 20:33

Idag var det en lång och seg dag. Inga roliga lektioner förut bild typ.
Men igår byte vi platser innan satt jag jämte min en bebis Hannah. Nu sitter jag jämte Rasmus. Jaja skulle heller sitta jämte Hannah men det finns inget att göra åt. Idag gjorde jag en no mirror makeup challenge men videon blev sämst för jag såg ju som sagt inget. Så man såg bara min mun men bilder kommer snart. Skriv vilka videos ni vill ha och vad jag ska blogga om. Jag bloggar väldigt mycket på min andra blogg directionerswe.blogg.se den handlar om som ni nog hör på namnet one direction.
Puss& Kram

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards