M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Mathilda - 21 oktober 2013 21:30

Idag var det måndag.
Riktigt seg dag ingenting roligt på schemat. Förutom idrott typ. Men ja så det blev segt på lektionerna och samtidigt så ska det regna också så att man inte kan gå ut på rast som är så roligt! Så jag och Hannah satt och typ fjantade hela dagen vi va lite övertrötta. Men ja till regnet som jag pratade om innan det är ju typ översvämning där jag bor varför?
Jo för att vi bor ju i Sverige.. Och där ska det ju regna hela tiden!
Men ja hela eftermiddagen har jag lyssnat sönder på en låt av
1D det är en av deras nya låtar som inte ens har kommit ut. Så det är väl någon tjej som har fått tag i 2 eller 3 låtar men jag kan vissa er i morgon vilka låtar det är!
Puss & Kram

Av Mathilda - 21 oktober 2013 15:54

Smink/utan smink 

Sommar/Vinter 

Sjunga/Dansa  

Julafton/Födelsedag 

Singel/Förhållande 

Rosa/Blå 

Bok/Tidning 

Skola/ Lov 

Mamma/Pappa 

Kjol/Klänning 

Levande ljus/Lampor 

Rida/Baka 

Va med kompisar/ Dansa 

Häst/Hund 

Gina/HM 

Vero moda/Kapphal 

Hallon/Jordgubbar 

Vatten/Mjölk 

Twilight/Hungerspelen 

Hund/Katt 

Armband/Halsband 

 

 

 

Av Mathilda - 21 oktober 2013 15:51

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards