M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Mathilda - 20 oktober 2013 21:49

Ja, idag har jag varit med Louise. Så vi gjorde inte så mycket vi av väldigt osociala men vi pratade väldigt mycket. Sen gjorde vi en not My arms tag tror jag den hete inte riktig säker. Sen så gick vi i regnet och pratade lite så under tiden vi gick så passade vi på att gå förbi Ica och där handlade vi lite godis så när vi kom hem så tittade vi på en film som hette after earth. Jag tyckte den var så där jag hade större för väntningar på den. Men den var okej. Sen han vi inte så mycket mer. Och sen har jag inte gjort något speciellt sen dess bara slappat varit med familjen. Men
Puss & Kram på er :)

Av Mathilda - 20 oktober 2013 16:23

Av Mathilda - 20 oktober 2013 12:29

Halloj!
Nu sitter jag här med min kompis Louise. Vi är jätte sociala! Ja det finns inte så mycket att säga. Vi har varit på Gudtjänst så ja det kanske blir en Haul sen eller någon annan video ni kan ju säga vad ni vill ha :)
Puss & Kram

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards