M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg den 5 december 2013

Av Mathilda - 5 december 2013 21:43

Idag var det Torsdag eller är men den börjar drar sig mot sitt slut. Idag har vi bara haft lektioner och ett prov i hinduismen och sedan hade vi bild. Sen hängde emelie med mig hem för på måndag ska hon och jag ha gympan. Så då ska vi dansa. Det ska bli jätte kul. Ja dansa är något man ska kunna och det är en sport. Längtar! Sen har jag pluggat och bara Chillat. Jag har varit riktigt trött denna veckan så det är verkligen skönt att de är fredag imorgon. Idag har det också varit eller är storm här. Det blåser verkligen mycket. Lite scary.
Puss & Kram

[Bild]

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards