M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg den 11 december 2013

Av Mathilda - 11 december 2013 21:35

Hej allihopa!
Idag hade vi språk. Så jag va då tvungen att cykla till en annan skola. Snön håller på att smällt så de var väldigt halt på visa ställen. Jag har då språket spanska. Riktigt kul är de. Sen så hade vi gympa. På gympan fick vi dansa idag så man fick göra sin egna lilla dans. Jag dansade med Emelie och Hannah. Egentligen skulle vi vara 5 men sen så kom det fler så vi delade på gruppen men de var inte alla med på så det blev ett bråk. Det var rätt så deppig dag. Men sen sista lektionen hade vi elevens val. Jag har kör om ni inte visste. Men på fredag ska vi ha luciatåg så då är jag med där. Sedan hade Emelie och jag våran sista gitarrlektion 2013. Sen så försökte jag att ladda upp videoarna men de gick inte så jag ska försöka imorgon. Sedan hade min lillebror fest. Så jag var med där en halv timme. Sen gick jag hem eftersom det typ bara va vuxna och min lillebrors klasskompisar. Men de va min dag!
Puss & Kram

Av Mathilda - 11 december 2013 18:26

       

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards