M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg den 21 december 2013

Av Mathilda - 21 december 2013 19:08

Igår fick vi ju jullov! YEY! Igår var det en lugn och rolig dag. Vi började med att dansa runt granen i gympasalen. Det har vi alltid gjort. Vi dansade i alla fall med våra fadderbarn som går i trean. Sen så lekte vi en lek som min kompis mamma hade fixat. Kul :) sedan hade vi spelhåla då gick jag och några andra kompisar in till ett rum och öppnade alla julklappar som vi hade bestämt. Kommer ett inlägg om vilka julklappar jag fick. Sedan gick jag och några andra kompisar och övade för att vi skulle sjunga i matsalen när alla åt. Sedan stod vi där och sjöng från 11-12.30 Sedan åt jag och Hannah julbord tillsammans eller alla klasser gjorde de men jag och Hannah satt tillsammans. Sedan fick vi betygen och sedan slutade vi. Jag är nöjd med mina betyg. Sedan på kvällen så tränade jag och sedan åt jag julbord igen :D och åt julgodis:)
Internet krånglade igår så det var därför.
Puss & Kram

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards