M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg den 15 december 2013

Av Mathilda - 15 december 2013 21:52

Imorgon är de måndag. Längtar ni?
Jag vet inte vad jag skulle svarat. Jag längtar men inte att gå upp så tidigt eftersom jag är morgontrött så ja de är ju det värsta! Men de är ju säkert bara jag som tycker de :s nej men det är typ sjukt många i vår klass som för sover sig. Och vår lärare skriver inte upp de. Och de bruka vara samma personer hela tiden. Då kan jag lika väl börja göra de! Nej men ni förstår säkert inte vad jag skriver om nu!
Puss & Kram

Av Mathilda - 15 december 2013 19:46

Idag var en lång dag! Precis som igår så jag behöver inte säga mer. Men farmor och farfar var här idag och tittade på oss och så det var jätte kul att de var och tittade på oss. Nu är jag sjukt trött så ja nu ska jag chilla!
Puss & Kram

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards