M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg den 25 december 2013

Av Mathilda - 25 december 2013 11:03

Som rubriken säger. Hur var er julafton eller jul? Jag hade en riktig bra jul. Igår var vi hos min farmor och farfar. Då öppnade vi bara några presenter och sedan öppnade vi resten idag på morgon för att mamma kommer från Portugal firar man på juldagen så då gjorde vi de med. Så idag ska äta portugisisk julmat (kalkon och mer) och igår åt vi svensk julmat :) och sedan ska vi åka ner till stan och titta på bio och sedan kanske gå på mellandagsrean. För att jag behöver en nyårsklänning. Och sedan ska jag få en vs. Men God Jul på er:)
Puss & Kram

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards