M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg den 23 december 2013

Av Mathilda - 23 december 2013 22:57

Är det bara jag som inte kan sova innan julafton? Asså jag är inte spänd eller så det bara får inte! Ja nu ska man försöka att sova!
Puss & Kram

Av Mathilda - 23 december 2013 22:02

Först är det en parfym som kommer från La Rive och heter Dream woman. Den luktar både söt och väldigt kvinnligt. Den kommer från hm och kostade ca 40 kr.

Sedan har jag köpt en ögonskuggspalett (stavning Haha) som heter nudes. Och den är en väldig vardaglig palett som har väldigt naturliga färgen. Tre stycken är skimriga och två är matta. Den kostade ca 40 kr och den kommer också från hm.

Sedan har jag köpt en till palett från hm. Och är en smoky eye palett. Den har tre ögonskuggsfärger. Och tre ögonbrynsfärger. Ögonbrynsfärgerna är jag lite besviken över för att det är som en lös ögonskugga så när man tar på de så åker de bara bort och man fick inte med något gel eller så. Men ja de passade inte min ögonbryn så bra men ja. Den kostade 50 kr och kommer som sagt från hm.

Den sista saken är ett par nagelfilar som också kommer från hm. Ja de är prickiga på ena sidan och på andra sidan har de en färg. Det finns inte ås mycket mer att säga om de. Jag har inte testat de än men snart kommer det ett tillfälle som jag kan använda de. Och de kostade 20 kr .

Hoppas ni gillade de! Den skulle egentligen komma förra veckan. Och de var egentligen extra presenter för att varje år har jag fått av någon som jag inte ha köpt till men i år var det ingen såklart. God Jul!
Puss & Kram

Av Mathilda - 23 december 2013 18:30

Idag är de danföredoppardagen! Så alla presenter är klara. Maten håller vi på att förbereda för imorgon. Men det känns verkligen inte som jul! Snön finns inte! Det förstör allt! Har ni snö?
Idag fixade pappa och jag min dator. Så vi satt framför min dator från halv elva till fyra eller halv fem så alltså sex timmar men vi startade om hela datorn och tog bort allt från hela dator. För igår slutade min dator att fungera så de var därför. Men nu funkar den och ni fick en video :)
Puss & Kram

Av Mathilda - 23 december 2013 17:47

 

Plus en kenza jacka :)
 

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards