M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg under januari 2014

Av Mathilda - 22 januari 2014 08:13

Av Mathilda - 21 januari 2014 09:57

Av Mathilda - 21 januari 2014 08:24

Av Mathilda - 21 januari 2014 08:22

Går var jag i skolan typ nästan hela dagen. Jag hade feber hela dagen i skolan och sedan mådde jag jätte illa. Sedan sista lektion mådde jag jätte illa så jag gick hem. Sedan så spydde jag ... Interssant! Ja.. så idag är jag hemma. Chill dag :) Fast med feber. Och hals ont. Ha en bra dag!
Puss & Kram

Av Mathilda - 19 januari 2014 21:40

Hej, nu har jag tänkt att berätta hur helgen har varit. Jag har varit sjuk och sedan har jag varit lite mer sjuk och sedan har jag var lite sjuk. Det var min helg. Men nu mår jag bättre! Så imorgon är det skola. Längtar lite efter som på kvällen ska vi ner till makeup store och prata om min prao. Sedan är det planering med några i kyrkan. Skolan.. Det är väl inte precis yippi skolan det är mer en sak man måste göra inget direkt kul. Skolan nähä den har jag aldrig varit i jag har gått dit i ungefär sex år fem gånger i veckan och är där sex timmar eller mer per där. Jag är nästan aldrig i skolan ju... (Not)
Puss & Kram

Av Mathilda - 19 januari 2014 14:05

1: Folk som bara använder ask för att trycka ner andra! 

2: Folk som inte kan erkänna att de har fel.      

3:När man pluggar så sjukt mycket till ett prov och sedan när man sitter vid och gör provet och kommer inte på de! 

4: När folk sitter och smaskar och tuggar med öppen mun. 

5: Att stå i kö! 

6: När internet inte fungerar! 

7: Sega datorer. 

8: När de är tyst läsning och helt plötsligt så börjar någon prata jätte högt! 

9: Att reklam alltid kommer när man spelar spel och när man tittar på ett riktigt bra program. 

10: När man ska säga något men så kommer alltid någon och avbryter en. 

Ha en bra dag! 

Puss & Kram  

 

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards