M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg under januari 2014

Av Mathilda - 3 januari 2014 09:34

Igår..ja jag vet inte vad som hände de blev bara inget förlåt. Men idag är en ny dag så idag ska jag försöka blogga hela dagen. Men igår var jag, min lillebror, Emelie, hennes lillebror och min kompis Louise och bowlade. Självklart vann ju jag :) nej men vi han inte se våra slut poäng så vi vet inte riktigt. Vi hade kul iallafall de är ju huvudsaken. Men sedan hade jag en chilldag helt enkelt. Jag fotade lite till decemberfavoriter idag. Men nu ska jag rädda min lillebror från toastmaskinen efter som han kommer hit springandes hela tiden.
Puss & Kram

Av Mathilda - 1 januari 2014 22:57

Hur var er första dag på året? Asså vi har väl inte gjort särskilt mycket. Jag sov liksom bort halv dagen. Så ja om ni inte vet när jag vaknade så var det halv två , två. Och ja sov hemma hos min kompis Ema. Så vi helt enkelt äta lunch när vi vaknade. Sen har jag chillat varit rätt trött idag jag är nog inte den ända men ja. Sedan försökt pappa lyxa till middagen. Den var inte särskilt lyxig men han försökte. Han dukade lyxigt men maten var inte lika lyxig. Han lagade pasta och köttfärssås. Ja lyxig mat. Men han är fortfarande min hjälte :)
Puss & Kram

Av Mathilda - 1 januari 2014 16:25

Kik: MappieJohansson
Snapchat: missmappie

Av Mathilda - 1 januari 2014 16:21

Är lite sen men jag har sovit över hos min kompis idag och de har i världen bästa internet så de har inte gått. Men igår var det nyårsafton. Och då firade jag de med mina två kompisar och deras familj fast de har två hus vuxnana va i det stora huset och jag och mina kompisar i de lilla. Sedan vid tolv slaget sågs vi. Då skickade vi upp vara nyårslöften i en ni vet en boll. Och tände tomtebloss och skålade in de nya året. Sedan åt vi lite och sedan gick vi och la oss typ vid tre och vaknade halv två idag. Haha:) gott nytt år på er!
Puss & Kram

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards