M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg under december 2013

Av Mathilda - 11 december 2013 18:26

       

Av Mathilda - 10 december 2013 21:40

Asså...
Videorna kommer när de kommer!
Jag är jätte dålig på att planera så de är därför sedan har jag varit iväg mycket och så nej men nu ska jag inte skylla ifrån mig. Men nu vet ni de videorna kommer när de kommer jag vet inte när efter som jag inte kan planera!
Puss & Kram

Av Mathilda - 8 december 2013 21:42

Två veckor kvar till julafton eller fjärde advent!
Helt sjukt!
Snart ska jag få öppna presenter och ge bort är ännu roligare!
Och äta julbord!
2 veckor går ju så sjukt fort också.
Idag delade jag ut reklam som ni nog läste innan på bloggen.
Sen så skulle jag haft dansövning men det blev ingen. Sen så spelade jag in två videos som jag tror kommer imorgon. Sen klockan fyra var de Gudstjänst så då var vi där från fyra till halv sju. Den helgen har jag varit sjukt mycket i kyrkan. Igår var jag där från nio till fyra. Alltså sju timmar för att öva till julmusikalen nästa vecka. Plus två och en halv timme så nio och en halv timme denna helgen!
Men jag är hellre där än i skolan. Jag skulle kunna vara i kyrkan varje dag.
I kyrkan mår jag bra så ja. Jag går in på olika saker men ändå.
Puss & kram

Av Mathilda - 8 december 2013 11:57

Av Mathilda - 6 december 2013 21:45

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards