M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg under oktober 2013

Av Mathilda - 13 oktober 2013 19:19

:(

Av Mathilda - 12 oktober 2013 15:34

Hej, 

Jag är inte direkt på humör men jag gör ett inlägg. Min ena sysling är här men jag kan berätta varför jag inte är på humör.. Idag för ett år sedan dog min kompis i cancer.. Han blev bara 11 år. Han hade cancer 3 gånger. En gång när han var liten och sen i 4 så fick han cancer i benet så han fick amputera bort sitt ena ben. Sen så flyttade han och hans familj till england där de kom ifår för att starta om deras liv utan cancer! Men en månad efter skolan hade börjat fick han cancer i lungorna han klarade inte av trycket så han somnade in. Han har det bättre nu! Nu behöver han inte lida! Nu sitter han där uppe men gud och alla och har det bra. Men han finns fortfarande kvar i våra hjärtan! ♥ 

Puss & Kram ♥    

Av Mathilda - 11 oktober 2013 20:21

Det var någon som frågade vilka mina bebisar är! Det är mina allra bästa kompisar eller emelie är ju verkligen min bästis hon är som min syster och Olivia och Hannah är min bästisar. Jag litar verkligen på de. De berättar allt för mig och jag gör det för de! De är bäst :) jag älskar de!
Puss & Kram

Av Mathilda - 11 oktober 2013 14:58

Av Mathilda - 10 oktober 2013 19:27

Hej allihopa!
Nu sitter jag och kolla på america got talent. Jag har inte kunnat blogga så mycket för att jag har mycket prov och så igår behövde jag plugga till
Idag för idag hade vi prov och sedan imorgon har vi test i engelska så det är rätt mycket under de här månaderna sen jag har börjat skolan har jag haft 8 prov + tester det är rätt mycket för mig så ungefär ett prov i veckan. Men ja imorgon har vi hemkunskap tummen up för de.
Men ha en bra kväll!
Puss & Kram

Av Mathilda - 9 oktober 2013 14:55

Av Mathilda - 9 oktober 2013 07:36

Hej!
Nu idag ska vi ha tyska. Det är rätt så kul. Men inte jätte. Mm vårat språk eller språkval är på en annan skola så jag måste cykla dit. Men det är rätt så nära. Sen efter skola ha jag gitarr och sen ska jag till kyrkan men jag ska försöka att blogga men nu måste jag cykla!
Puss&Kram

Av Mathilda - 8 oktober 2013 21:31

Det blev ingen video idag men ni fick trots allt 2 videos igår. Men imorgon blir det inte så mycket bloggade. Mjau har jätte mycket varje onsdag. För varje torsdag har vi prov och varannan fredag har vi ett test. Så ja det blir mycket. Men jag glömmer er inte!
Puss&Kram Godnatt!

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards