M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg under oktober 2013

Av Mathilda - 15 oktober 2013 07:09

Hej, tisdag idag!
Idag i skolan så har vi slöjd, svenska och bibliotek. Så lång blir min skoldag idag. Men sen under den tiden ska vi ta en spruta mot mässling påssjukan röda hund och massa mer. Jag är inte så nervös som mina kompisar är :)
Ha en bra dag!
Puss&Kram

Av Mathilda - 14 oktober 2013 21:35

Nu är jag sjukt trött! Jag har suttit med min nya blogg i ca 3 timmar så hjälp var jag är trött. Man måste hitta allt de Twittra om och ifall de lägger upp något på insta allt om de ja om ni inte vet vad jag pratar om titta mitt förra inlägg!
Puss & Kram Godnatt

Av Mathilda - 14 oktober 2013 19:17

Nu har jag fixat lite med min nya blogg som handlar om one direction så nu har jag två bloggar! Checka gärna en den! Jag är på en annan webbplats blogg.se Jag tycker att bloggplatsen är lättare att hantera för där går det typ inte att byta header det mycket lättare på bloggplatsen men det är lite snyggare stil på den!
Puss & Kram

Av Mathilda - 14 oktober 2013 14:49

Jag läste precis vädret på klart.se och såg att på fredag där jag bor kommer det snö!!! Nejjjj! Solen var är du kom fram! Vill verkligen inte ha snö som ni nog märker! Okej lite kul är det men jag tror att snön håller så länge. Jag tror att det bara är på kvällen!
Puss & Kram

Av Mathilda - 13 oktober 2013 21:34

Go kväll på er!
Ja, jag har tänkt och prata lite om min dag! Ja, jag började med att vakna som man brukar göra. Sen stack min familj och jag till kyrkan för idag var det familjegudstjänst. Det handlade om världens barn och lite så. Man kan inte hjälpa alla men man kan hjälpa någon! Sen så sålde jag julpapper sjukt tråkigt! Ingen ville köpa förutom 2 stycken typ. Sen åt vill lite :) Sen stack mamma och jag till gymmet. Och sen har jag inte gjort så mycket mer :)
Godnatt Puss&Kram

Av Mathilda - 13 oktober 2013 19:31

 

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards