M I S S M A P P I E ♥

Alla inlägg under oktober 2013

Av Mathilda - 8 oktober 2013 18:11

Av Mathilda - 8 oktober 2013 15:12

Hej!
Nu har jag varit i skolan. Och hos sjukgymmnasten. Hos sjukgymnasten så klämde hon på mitt knä. Och så fick jag lite övningar. Och tejp... Men tejpen ska jag ha i några dagar. Men vi syns!
Puss & Kram

Av Mathilda - 8 oktober 2013 07:39

Godmorgon på er!
Nu ska precis gå till skolan. Men första ska jag bara skriva detta inlägget :) jag tror det kommer en video idag jag är inte riktigt säker. Men ni kan ju skriva i kommentarerna vad ni vill ha för videos idag. Men idag ska jag till sjukgymnasten. För jag ska kolla knät. Jag har redan varit där innan och kollat ryggen. De var snälla och schyssta så vi åker dit för att kolla knät. Men hoppas ni har en bra dag så syns vi.
Puss & Kram

Av Mathilda - 7 oktober 2013 18:37


 

Av Mathilda - 7 oktober 2013 18:09

Hej allihopa!
Nu sitter jag och tittar på gamla videos. Jag har tänkt att ladda upp några på bloggen. Men jag sitter här och skäms hur mycket som helst. Och tänker: Är det jag?! Nej men Gud! Fy vad jag ser ut!
Puss & Kram

Av Mathilda - 6 oktober 2013 21:31

Hoppas ni gillade video som jag gjorde idag. Imorgon blir det skola. Det har inte hänt så mycket idag jag var ute med reklamen. Sen var pappa och ställde in husbilen för vintern. För vi vill inte ha den ute på vintern för det kan bli skador och så. Men ja.
Puss & Kram

OM MIG ♥


Hej, jag är en 13 årig tjej som älskar smink, innebandy och mina vänner. I denna bloggen får ni läsa om mitt liv :)
Puss & Kram

ASK ME! ♥

7 besvarade frågor

RÖSTA! ♥

Vad ska ni göra på sommarlovet?
 Utomlands ♥
 Hemma ♥
 Bada, sola o chilla såklart ♥
 Inget speciellt ♥
 Sommarstuga ♥
 Sitta inne o spela spel ♥
 Läger ♥
 Runt i Sverige ♥
 Annat ♥

KALENDER♥

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

ANDRA ÅR ♥

SÖK I BLOGGEN ♥

TIDIGARE INLÄGG ♥

KATEGORIER ♥

ARKIV♥

RSS♥

Mathilda ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards